2011 m. vasario 5 d., šeštadienis

Don't Wake Up.

is it time to celebrate la ife? Jeigu aš tikiu, kad geriau man
sektis nebegali? Ar tai yra proga švęsti? Na taip. Lengviau apie tai būtų mąstyti tuomet, jeigu taip tikrai būtų.
Mano vakarykštis blog`o juodraštis. Taip, tuomet jaučiausi gan arti laimės ribos. . Bet iš antros post`o dalies matosi, jog ne viskas gerai. Tiksliai nepamenu, ką turėjau omeny rašydama, jog "man geriau sektis nebegali", bet dabar guliu lovoj ir mąstau, ar tikrai yra TAIP blogai? Juk turiu viską, ko noriu, ir viską, ko man reikia. Na taip, pamirškim visas tas paaugliškas užgaidas, nes jos praktiškai visuomet būna neįgyvendinamos. O gaila. Bet pasvarsčius, ar tikrai tai man suteiktų visišką laimę? Urte, wake up, lyg sakytų man kažkas iš vidaus. Juk dėl tavęs yra stengiamasi labiausiai, tu gavai savo didžiausią svajonę, jau planuoji kitus brangisuius pirkinius, what's the matter?? Ir iš tikrųjų.. Na taip, manau, kad aš labiausiai šeimoje siekiu savo užmojų, juk gal tai bent šiek tiek prideda taškų prie didesnės galimybės tai gauti? Aš stengiuosi, bet kartais ne nuo to viskas priklauso.
Ar aš per daug noriu? Oooo taip. Kartais vakarais suvokiu, kad esu labai išlepinta mergaitė, kuri lydosi dėl kiekvieno blizgančio menkniekio (materealiaja prasme) . O žinot ko aš dabar labiausiai norėčiau?..
..Na taip. žinoma, grįžkime ir prie pirkinių.. ..Noriu daaaaaug gražių trumpų bei spalvingų suknelių.. Bet be to labiausiai trokštu paukščiukų čiulbėjimo, pastovaus saulės kaitinimo, gražios bei žalios žalios žalios pievos kokiame nors mielame parke, daug žydinčių medžių, šilumos, dekio bei šaltų kokteilių ir lengvų užkandžių. Visišką insane laimę man suteiktų pora geriausių draugų ir daug juoko. Aplink lakstantys bei žaidžiantys šunys, šypsenos.. Ir tai rašau saulei tikrąja to žodžio prasme svilinant mano nugarą.. Looks like 3D, huh??
AH. TO MAN LABIAUSIAI IR REIKIA. (Mane apsvaigino tyras bei švelnus oro gūsis pro mano atvirą langą). ŠTAI KO AŠ IŠ TIKRŲJŲ NORIU.
[liquid] Deep Focus - Don't Wake Up.mp3
________
URTH`

2 komentarai:

  1. Kartais norėk meilės. Iš žmoniu kurie šalia. Pagalvok, ar verta atstumt.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš noriu jos. Aš nieko neatstumiu, tik neapkenčiu ir vengiu tų, kurie elgiasi su manim kaip su daiktu.

    AtsakytiPanaikinti