2010 m. spalio 10 d., sekmadienis

Vilnius Fashio Weekend Spalio 9 - 10 ||


..Vilnius Fashion Weekend'ą pradėjau pusę aštuonių vakaro sėdėdama LOFTE ir laukdama mados, muzikos ir teatro renginio 'OrlaNdo' Gyčio Ivanausko režisuojamą pagal to paties pavadinimo Virginia's Woolf romaną. Šio garso takelį specialiai paruošė pats V. Diawara su naujų idėjų kameriniu orkestru 'Niko' o spektaklio meno vadovė, dizainerė Daiva Urbonavičiūtė pasirūpino, kad jame susilietų būsimo sezono tendencijos, diktuojamos pripažintų Lietuvos dizainerių. Šis spektaklis.. Paliko tokį nuostabų įspūdį, kad ligi šiol keli vaizdai šmėkšteli prieš akis. Mylimiausi aktoriai, pažįstami šokėjai, tarp kitko, labai gražūs šokėjai, nuostabūs drabužiai.. Tikrai, vienas geriausių.
Na o pasibaigus ir visiems pradėjus skaudėti pirštus nuo plojimų prasidėjo valandos laukimas iki.. 'GAGA MODE' Loftparty..
Dress code: juoda, neoninė, ryšku, beprotiška, suplyšę, blizgu, įžūlu, lengvabūdiška, žaislai, ego.. Na taip. Gaga party, ir tai viską pasako. Pradėjus rinktis svečiams supratau, jog.. Lietuvoje tikrai yra drąsių žmonių. Na.. akis buvo į ką paganyti. Tikrai.
AVON naujo kvapo Fergie 'Outspoken' pristatymas. Kadangi aš pažinojau labai daug ką. Pagrinde iš tų organizatorių. (na kaip pažinojau, pažinojo mano tėtis, o kadangi pažinojo jis, tai žinojo ir mane) Tad įsijungus šviesoms apink AVON kosmetinį staliuką gamyklos krašte ir įlipus dviems modeliams į taures ir pradėjus reklamuoti tą žymųjį naująjį kvapą pastebėjau, jog AVON visažistė labai jau į mane žiūri. Ah.. Buvau pati pirmoji pakviesta išbandyti jos galimybių. Lūpos - rožinės, žandai taipogi, pasirodymas prieš fotografus, ir nuotaika dar ketvirtadaliu padidėjo. Taškiausi kad ir kokie žvilgsniai į mane bežiūrėtų. Sėdėjau šalia Gedimino jauniaus, stebėjau Kirdeikio nesąmones ir pasikrovusi daaar daugiau teigiamos energijos ir vos bepastovinti ant kojų keliavau namo.
Miegas.
Kitą rytą turėjau vykti atgal, Į LOFTĄ kur vyko dizainerių drabužių iš jau matytų ant scenos kolekcijų išpardavimas. Na.. pramiegojau, kad ir kaip bebūtų keista, bet mano tėtis - ne. Tad nuotraukas vis viena gausite. Na.. Grožėkitės.; )

















Aš Aš Aš :

____
Urtė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą