2010 m. lapkričio 5 d., penktadienis

Classy.

Hey, The Bitch Is Back.
It's me again. And I will write in this blog. I promise.
Haha. Kažkaip.. Ne itin šiltai nuskambėjo, ir manau nesukėlė tokio įspūdžio, kurio tikėjausi. Bet.. Who cares. Svarbiausia tai, jog aš vėl čia. Internetinėse platybėse platinsiu savo įrašus (post'us), nuotraukas, mintis, žodžius ir visą kitą, ką tik norėsiu. Na.. Tik belieka tikėtis, jog nebus jokių desperatiškų įrašų, norėjimų nusižudyti ir panašiai. Ach..
..Kaip gera gyventi. : )
Fields of Gold is back.
Urth is back.


xoxoxoxoxoxoxo.

4 komentarai:

  1. Skaitau ash ir friendsandchoco blogspota, ir nemanau kad gali tu taip neigti abejingai gal jai tiesiog nesiseka ir desperatisshku blogu yra ir reikia:] tai kad..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš visiškai neturėjau omeny friendsandchoco blogo;ooo O džy.. Visiškai ne.;D tieisog būdavo ir man dievų, kai norėdavosi panašiai rašyt, bet pora žmonių mane atvedė į protą. o friendsandchoco, Augustei, negalima neberašyti blog'o. ji yra žiauriai talentinga, ir šaunuolė, kad kuria. Negalim jai leisti neberašyti. dar juk prirašiau 'rik belieka tikėtis, jog nebus jokių desperatiškų įrašų..' nes pas mane tokių taipogi apstu. Reikia būti tokios nuomonės visuomet. : ) Ir Augustė - šaunuolė. Labai labai ją gerbiu, ir nežinau, kaip galima buvo pamanyt, kad čia su jos blog'u kaip nors susiję.

    AtsakytiPanaikinti
  3. pastebėjau, kad daug įdomių foto imi, tad spėju, kad iš tumblr:) atskleisk savo url, pafollowinsiu:)

    AtsakytiPanaikinti