2010 m. lapkričio 14 d., sekmadienis

New'eishen!

Nauja akcija 'keiskis! 1 dalis: naujas kambarys' bus pradėta vykdyti po keliasdešimt minučių. Iškarpos, nuotraukos, priminimai nuo sienų bus nuplėšti be jokio gailesčio. Tikslas: jog atrodytų lyg visas 'laisvos menininkės' kambarys būtų nušluotas nuo žemės paviršiaus ir pavirstų idealia mergaitės svajone. (supraskit, laisvos menininkės kambarys ne savo noru. Aš šiek tiek tinginė esu.) Na ką gi.. Šis planas buvo brandinamas ilgokai, bet vakar naktį aš supratau, jog jei aš noriu keisti, tai reikia nedelsti, ir pradėti jau dabar.
Let the game begin:
(punktai, kuriuos reikia įvykdyti)
TERMINAS: savaitė (galėčiau ir greičiau, bet nežinau kada mama galės važiuoti su manim naujų interjero detalių)
  • Nusiplėšti nuo sienų visą makulatūrą;
  • Ant stalo palikti tik pieštukinę, užrašų knygutes, savo ib (oficialaus pavadinimo dar neturi), stendą su (čia galima tai leisti) pora iškarpų ir priminimais bei svarbia informacija bei dar ką nors elegantiško;
  • Susitvarkyti stalčius (bet čia jau labai kitą kartą..);
  • 'Nušluoti' viską nuo palangių paviršiaus;
  • Nusivalyti dulkes;
  • Išsisiurbti kambarį (nes išsišluoti nebepadės)
  • Išsiplauti grindis;
  • Prisipirkti įvairių glamour rožių sodinukų;
  • Gražių, besiderinančių vazonų;
  • Dar ko nors labai gražaus iš įvairių vintage shop'ų;
  • Nusipirkti naują lovą arba sofą (jau turiu fav'ų. Įkelsiu kitam post'e:) Bet ta dar neįeina į savaitės bėgį.);
  • Iškvėpinti kambarį nauju kokosų bei vanilės kvapu namams :)
Ach. Dėčiau ir dėčiau dar milijonus punktų, bet geriau kai atliksiu šituos ir vis dar norėsiu ko nors naujo - prirašysiu.
Įdomu, ar kas nors atspės ir kur man kilo tokia idėja dėl kambario.. ;)

tie, kurie skaito vien tam, kad poto pasirodyt axujieeeeniem - sekmės gyvenime. Manęs nejaudina tai, kad skaitot vien tam, kad pabūt viršesniem už kitus. malonu kad skaitot, nevykėliai : ) : *

3 komentarai:

  1. nežinau kam čia buvo skirtas paskutinis sakinys, bet be to...
    labai labai patiko. nemačiau tavo kambario, bet jau įsivaiduoju jį po tavo reavoliucijos. tikrai osom. jau seniai ir mintyse tokį planą piešiau ir svajojau... sekmės. viską pasirinkai tobuliausiškai :>

    neberašanti, friendsandchoco
    xx

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oh. paskutinis sakinys buvo skirtas porai žmonių, kurie naudojasi mano post'ais, kad mane pažemintų: )
    Ooooo, aš tikiu, jog tau tikrai tobulai turėtų išeiti;o
    O aš jau perstūmiau lovą, dabar kuopiuosi ūkį ir porą detalių. norėsi pamatyti? ^^ : *

    AtsakytiPanaikinti
  3. for sure. ♥
    tegu dūsta tie, kam tu užkliūni.

    AtsakytiPanaikinti