2010 m. lapkričio 7 d., sekmadienis

Softly.

Pagaliau supratau, kaip stipriai myliu rudenį. Pabudus pirmą valandą dienos, žinoma, nepamatai kaip iš ryto siūbuoja medžių šakos ar (šiuo atveju) mielas smėlio spalvos kaimynų šuo laksto po tavo kiemą ir baido kates (taip, mes kol kas neturim tvoros). Bet ir tai turi pliusų. Nes kas gali būt geriau už apsimiegojusį žvilgsnį į lango pusę lietaus lašams riedant stiklu ir juos apšviečiant vėlyviems, blankiems saulės spinduliams? Juk ryte nelijo, o ir šiuo metu aš jau seniai būčiau nebe mieguista. Tad.. Aš visuomet mokėjau įžvelgti pliusus.
Pasidžiaugiau ir gana. Lietus praėjo o man tenka sunki dalia eiti ruošti namų darbų. Siaubas. Aš šiandien tokia tinginė. Na.. Kas mane pažįsta, būtinai nesusilaikys nepasakę, jog aš pastoviai tokia. Ačiū draugai. (Labai ironiška šypsenėlė).
Šiandiena turi ir daug (na gerai, porą, jei ne vieną) gerų pusių. Šiandien pagal viską turėčiau važiuoti pirkti batų. Vis blaškausi kokių noriu. Ar Jojimo tipo ilgaaulių bekulnių ar wedges. Na.. nuspręsiu vietoje.
Aksesuarai, papuošalai, kepurės, šalikai.. It's time to shopping spree!

2 komentarai:

  1. Omg. Šiandien apsišopinau "Promode" ir ką pamačiau! Ogi tobulą dovaną tau! Tau patinka Anglija, ane?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man patinka Anglija! Nors gyvenu paryžiumi, bet Anglija visuomet bus mano širdyje, nes net keturių metų sakydavau, kad mano svajonių šalis yra Anglijos karalystė: ) Wyyyy kaip faaaainai!! : *
    O kaip apsišoooopinau..

    AtsakytiPanaikinti