2011 m. sausio 8 d., šeštadienis

let it all.


Oh. Man tiesiog negalima sėdėti namuose. Ypač prie kompiuterio. Nes naršydama po įvairiausius WeHeartIt prisižiūriu gausybę įdėjų bei tobulybių, kurias žūt būt privalau įsigyti ar bent jau rasti kažką panašaus. Dabar mano `sketch book'as pilnas naujos suknelės tobulinimo variantų bei galimų naujųjų heels'ų papaišymų. Tik šokoladas padeda man išlikti budriai. Tikiuosi, jog man pavyks ką nors pasisiūti rankomis, nes tik tai padarius (tokia mamos sąlyga) gausiu siuvimo mašiną. Man taip jos reikėtų. Pilna paprasčiausių eskizų jau baigia mane pribaigti savo elementarumu. Jie prašyte prašosi būti įgyvendinti. Planuoju ant sienų prikabinti savo A4 eskiziukų, kurie mane tiesiog motyvuoja kurti !
Ach, ir kas gi per mūza mane šiandien globoja?..
-Urth.

3 komentarai:

  1. P.S. Kai ką radau we♥it. http://weheartit.com/entry/6119335
    Man primena tavo paveikslėlį vietoj blog'o pavadinimo. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. kaip fainai ! ačiū : -* aha, tikrai primena! tatooo. nice

    AtsakytiPanaikinti