2011 m. sausio 28 d., penktadienis

Someday.

Kada nors. Negi tai nėra pats nuostabiausias žodis? Ach, retkarčiais jis panaikiną dalį atsakomybės (nuostabu, jei didžiąją), kartais padeda išvengti nepageidaujamų pasiūlymų ar liepimų (for example 'susitvarkyk kambarį') ir panašiai. Sakydama 'kada nors' aš automatiškai mąstau apie jau žlugusį planą. Matyt, nesugebu pažadėjusi ištesėti..
'Ir man taip gera gyvent...' visą dieną lovoj. šiandien grįžusi po pamokų buvau užsibrėžus tikslą - pafotografuoti nuostabią žiemą. Įvykdžiau? Taip.. Kada nors. Planuoju rytoj iš ryto, kai tik nušvis. Nepageidaujama bei šlykščiausia 37.2C temperatūra sugadino mano penktadienio planus. Labai labai tikiuosi, kad rytoj galėsiu iškelti kojas iš namų ir ką nors turiningai nuveikti. Pabodo man vien mokytis mokytis bei mokytis. Pažymiais nesiskundžiu. Semestro pažymiai, palyginus su praeitais metais, trigubai geresni. Vietoj aštuntos klasės neigiamų turiu nuostabų aštuonetą bei.. Na taip. Ne itin gerą penketą. Bet who cares? Svarbiausia yra tai, jog man pradėjo patikti mokytis !
Anyway.. I need new clothes ! immediately ! Man reikia Shoppo'therapijos kuri mane prikeltų naujo sezono laukimui bei naujoms įdėjoms. Ta proga ir drabužinę susitvarkyčiau.. Planuoju prisipirkti daug gražių pakabų bei naujus rūbus sukabinti pagal spalvas arba brand`us. Pastelinės spalvos mane žudo. Pagalvojus vien kiek menkniekių prisipirkau smėlio bei kreminių spalvų bei atspalvių..
Gal man geriau nebesilankyti weheartit'e?..
```By the way. I'm going to have..
..Yes! Tattoo ! Omg, I'm soooooo happy!
```
________
Urth

2 komentarai:

  1. Kokią tattoo darysi ? ;Pp

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oooo kai pasidarysiu - parodysiu.: ) Galiu pasakyt, kad ji bus mažutė. :)

    AtsakytiPanaikinti