2010 m. birželio 8 d., antradienis

Botique.

Šiandien labai ,,netyčia'' 10:25am su Neringa susitikusios Herkaus Manto stotelėje nusprendėm apsižvalgyti po kalvarijų sendaikčių turgų. Neri neradusi savo tikslo - akinių - nenusiminė ir sutiko su manim važiuot iki rotušėje įsikūrusio DeJavu.
Pra-rofl'inusios ir pralaukusios visą pusvalandį iki autobuso, artimiausiai privežančio iki tikslo, pagaliau įsėdom į 33. And behole.. DeJavu jau už poros metrų. Nieko gero neradom. Visiškai. Tiesiog labai labai labai daug spalvų sugrūsta į vieną vietą ir atrodo Omg, it's so vintage!..
Bet staiga netikėtai mano akis (vns.).. nu ok ok. abi akys užkliuvo už auskarų stendo. And i saw them..
Mano tobulybės, dėl kurių verta gyventi.

DeJavu
Sendinto aukso tobulybės skambančios vėjyje. Ilgi, tinka prie mano plaukų. c: Ir dar buvo įpakuota į tokį labai cute maišelį.
13 Lt,-

And later in SH I found tobulą tobulą baltą palaidinę, kurią sujuosus rudu diržu atrodo labai gražiai. Būtinai įkelsiu nuotrauką vėliau, nes mano fotikai abu išsikrovė, tėčio darbe, o labai labai tingiu krauti.
(blush)

ŠIANDIEN
žiedai:

Ohh, bus tikrai sunku. Jų tiek daug ir visi tokie mm.


Monica Vinader
Stacking semi-precious rings
€188.34
(Jų abiejų duetas toooks mm, galima ir atskirai. Tobulos spalvos.)

Daisy Knights
Lornie oxidized silver feather ring
€212.66
(omfg. 10 už idėją. tobulai įgyvendinta. Silver. i love it.)

Monica Vinader
Medina Chalcedony ring
€127.59
(tobuli žydriai (ideali spalva), 18-karat gold-plated silver. adore)

(Man regis, jog Topshop'as labai kopijuoja idėjas nuo dizainerių pret-a-porter'ių. interesting.)



TOPSHOP
Bow ring
£5.00
(toooks naisiukas. You know, i love bows)

Ok. 12:08 am. o ryt man 11h į darbą.
miego miego miego.
xoxoxo, Urtė. F.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą