2010 m. birželio 9 d., trečiadienis

I'm working so hard. but it's worth it.

Šiandienos kelionę po pasaulį pradėjau keturiomis valandomis sunkaus darbo. Pagaliau sulaukusi jo pabaigos bėgau pirkti valgyti kol nepradėjo skaudėti galvos. Neskubėdama, ramiai, iš lėto, žinodama, jog man visvien reikės laukti Sabinos, nes ji net ne autobuse, o jis atvažiuos tik už 20 minučių, išsirinkau bandelę (trikampę su persiku) , šaltą kolos butelį bei akcijinių guminukų. Nuėjau iki stotelės, kur įsėdau į antrą trūliką, nors tiko bet koks. prisėdusi supratau, kaip man paskaudo kojas ir panorau pavažiuoti iki šeimyniškių stotelės, kur eičiau tiesiai prie 34, kur pasitikčiau Sabiną. Nuostabu. 17. ''Kita stotelė.. Petro ir Povilo bažnyčia..''. Ties ten ir atsistojau, perėjau gatvę ir įsėdau į kitą 17tą, kuris mane paleido Tuskulėnų rimties parke. Daėjau ir prigriuvau ant žolės. And finaly aš jos sulaukiau. FINALY.
All day long, nuo 3:22am iki 9:41am vaikščiojom po parduotuves. Pradedant Europa, Cup'u, Baltuoju tiktu, DANONE Smile ir Tuo gražuoliu, Sabina. ;DD Baigiant Panorama ir visom jos gėrybėm.. pavyzdžiui DSquared2 wood, ledais, N čypsais, servetėlėm už 3:50Lt,-, užsieniečiu, stovykla bei daug daug gražių daiktų.
Ohoh..

ŠIANDIEN pendant necklaces:

Tobulybės šiandien jau apkalbėtos
Europoje.
VA TOKIUUS TAI AŠ DIEVINU.

Accessorize
Eiffel Tower Cluster Pendant Necklace
£6.00
(Žodžių nereikia. Jums reikėtų pamatyti mano išraišką, kaip aš į šitą žiūriu.)

Accessorize
Popcorn Pendant Necklace
£ 6.00
(Džy, toks nuotaikingas.)

Accessorize
Camera Novelty Pendant Necklace
£8.00
(jis toks DDEDSOI'M. Nu be žodžių. Tik jei būtų smulkiau padarytas..)

Accessorize
Eiffel Tower Cluster Pendant Necklace
£6.00
(juk savaime aišku, jog jo geidžiu.)

Accessorize
I Love You Pendant Necklace
£5.00
(yes, i love you, necklace)

Accessorize
Mini Mad Hatters Stopwatch Pendant Necklace
£5.00
(Šitą dovanojau draugei kažkada, bet tikiu, jog ir pati jį turėsiu.)

Accessorize
Cupcake Word Pendant Necklace
£6.00
(aš labai dievinu smulkiai bei kruopščiai padarytus daiktus. tiesiog inlovinu.)

Accessories
Tea Party Pendant Necklace
£6.00
(Mano ir S pačiausias.)

Čia beveik visi inloveriai. Nu ok ok. Visi. Savaip.

Šiandien būsiu lėva ir įkelsiu tik šiuos. Pret'u pasiliksiu sau.
Saldžių, saldžiausi. 1:07am

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą