2010 m. birželio 11 d., penktadienis

Oh happy day.

Šiandien buvo gan keista diena. pabudau 9tą pagal valanda atsiliekantį atgaivinto telefono, kuris vakare ir vėl mirė, laiką. Tad vadinasi pabudau 10am. Iki 13:40 sėdėjau prie kompiuterio, no-life'inau, tuomet supratau, jog jau reikėtų pradėti ruoštis į dainavimą. Nusiprausiau, parūdmaliavau, išvedžiau šunį.. Ir supratau, jog nelabai spėsiu, nes liko valanda, o aš dabr nepasidariau valgyt, neišsitiesinau plaukų, nepasidažiau, nesuradau ką apsirengti, neišsirinkau tašės.. žodžiu. Skambinau Gretai, kad ateitų ir padarytų man valgyti. Man laaaabai pasisekė, kad ji sutiko ir po 20 minučių atėjusi pagamino man žuvų pirštelių. Pavalgėm ir ėjom į stotelę. vos spėjom.
Padainavau, susiskambinau su Greta. Susitikom ir ėjom pirkti valgyti o po to tiesiai į vrm rūmus kur klausėm HEY koncerto. buvo labai nice prisiminti senus gerus laikus.. bet vistiek offul jų klausytis.:D Matėm laaaabai hothot du vaikinus, kurie taipogi retkarčiais į mus žvilktelėdavo.. žodžiu. linksminomės.;D And after all ėjom valgyt. Vėl. Aš labai mėgstu valgyti. Nu whtv.

Grįžusi į kvepiančiusi arbūzu namus pribėgau prie fotoaparato ir nusprendžiau įamžinti savo tobulai sukurtą šukuoseną. (Viso koncerto metu šonuose pyniau plonas kasytes. nice nice.) Apšvietimas buvo labai prastas, o blykstės laaabai nemėgstu, nes išdarko nuotrauką, tad teko tenkintis P režimu gamintomis nuotraukomis. Well..
Atsiprašau, bet fav'ų šiandien nebus, nes jau 1:59am ir aš laaaabai noriu miego, nes man ryt vėl į darbą, tad įkelsiu porą šiandienos kadrų. Urtė No-life'ino:

Čia be blykstės. Tikrai prastai. bet labai gražiai mano naujas golfas krenta nugaroj. ; )

C'ya! xoxo, Jūsų apgailėtinoji Urtė. c;

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą