2010 m. birželio 22 d., antradienis

Pagaliau pajutau vasarą.


Nors.. nevisai. Lietus gadino visą malonumą ir iš jo tepadarė šlapią purvą.
Bet.. Juk purvas vis dar yra kažkas?
Pradėsiu nuo trečiadienio, kai pas mane nakvojo Sabina. Visą naktį, iki penkių rytoj darėmės veido kaukes iš agurkų ir grietinės, plaukų kaukes iš majonezo, tvarkėmės (o tiksliau, aš tvarkiau Sabinai) nagus, šveitėm odą kavos tirščiais ir panašiai (aš dar prisėdusi prie MSN pasirašinėjau su savo New love). Visą naktį buvo įjungta šviesa, tad dėl tam tikrų priežasčių pasiklojusios lovą ant žemės ir išjungusios šviesą suvokėm, kaip anksti švinta. aš vos ne vos užmigau su savo akių kauke [??].. nu daah. suprantat. Kur naktimis užsideda ant akių, kai miega. nubudom vos 12. Ar tai kaip ten bebuvo.. nebepamenu. Juk visą dieną prasitampius po parduotuves ant (high heels'ų) kojų nesijauti žvaliai.. Ir aš išvažiavau į dainavimą.
Kitą dieną, penktadienį, dirbau ir važiavau namo. Miegot.
Šeštadienį (mm)..
..šeštadienį pas mane po dainavimo atvažiavo sabina ir mes vėl tampėmės po tas pačias parduotuves tik kitose vietose. Tuomet važiavom pas mane, persirengėm, ir į tebunie naktis. Prasitūsėm su įvairiom kompanijom, bet paskutinė buvo geriausia (love ya, guys.)
Sabina pas mane nakvojo. Again.
Miegojom tris valandas.
..dėl mano kaltės. nes aš susipainiojau ties darbo laiku. maniau, jog dirbu nuo dešimt trisdešimt, bet pasirodo jog kartu su Sabi antrą pamainą. Kad ir kaip mes planavom keisti viską ir važiuoti namo.. gerai kad pažiūrėjau į telefone išsaugotą žinutę. Per tą laiką, kol ruošėmės į drabą, sumąstėm Sabinos mamos ir sesės nebuvimo proga nakvoti pas ją.
Padirbom, jei taip galima pavadinti.. Valandą valgėm skruzdelyną, kurį pasirodo, abi dievinam. Antrą valandą prasedėjom. kitą valandą taip pat. trečią irgi. bendrai paėmus padirbom dvidešimt minučių.
Tuomet keliavom.. svao keliais.. ;DDDDD
Tik Sabina ir Eglė žino, kur nes keliavom.. ; ) galiu pasakyti, jog visą v akarą buvo linksma. labai linksma.
Gryžusios pavalgėm, neišgėrėm arbatos, prasinervinom, labiau aš tai dariau, dėl šlykštaus gerbėjo ir užmigom apie pirmą h. Miegojom iki dešimt. Sabina pabudo anksčiau, kad išsipraustų, nes jai reikėjo varyt dirbt ne į vilnių. Susiruošėm, pavelavom į troleibusą, aklbėjom su suklėtoja ir pan. nesąmonės.
Gryžusią namo mane užpuolė migrenos priepuolis. dešimt minučių nesugebėjau nieko įžiūrėti. nesveikai išsigandom ir važiavom į polikliniką.. kol prie belmonto žiedo nenutrūko sankaba. Akys praėjo, prasidėjo nesveikas galvos skausmas. prasiveržė, padla.
Mašina servise, aš namie be algos bet su laaabai keistai nenormalia nuotaika. radau šėn ežiuką.

Džyy, koks mielas tas mano broliukas.

xoxoxo, urtė. & FaiFai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą