2010 m. balandžio 6 d., antradienis

Pourtant, un autre jour au paradis.

Another Shitday in my life history. Nors.. Nebuvo jau taip blogai. Nors.. Ne. Gal ir buvo.
Pasigirsiu pykinimu visas pastarasias devynias valandas. Gal aš rimtai nėščia? Nors.. Neeh.
Pragaro namuose (mokykloj) nebuvo taip gerai, kaip tikėjausi. Buvo taaaip nuobodu, kaip dar gyvenime manau nebuvo nuobodu pirmą dieną po atostogų. Įspūdžiais nesidalino visiškai niekas, visi veikė kas ką sau arba išvis buvo offline. Tarp tų offline'rių taipogi esu priskiriama ir aš. Per dailės teoriją tikrąja to žodžio prasme užsnūdau, nors neturėjo taip nutikti, bet aš nekontroliuoju savo pilkūjų ląstelių (????) kurios reguliuoja miegą. Miegutis yra mano gyvenimo dalis. Bene didžiausia. nu gal ir ne. CHA. manęs nebepykina.
Šiandien su Lee buvom SH, kur išnaršiusios bene visas lentynas ir radusios tai, ko trokštam IR likus trim minutėm iki laimingo pusvalandžio pabaigos susimatavusios visas gėrybes, puolėm prie kasos. OMefG, koks iiilgas išplėstinis sakinys. Tai va. Nusipirkau tokį gorgeous megztuką su lovely lovely marškiniais su gėlytėm. Ach, adore them.
Šiandien visiems tokia šūdina diena, ar aš čia viena tokia nenormali?
Pasimetusi ir nežinanti atsakymo į kątik užduotą klausimą, F .xoxo

2 komentarai: