2010 m. balandžio 7 d., trečiadienis

victime le capitaine3.

Žinot koks vienintelis privalumas kai privalau eltis 05:50? Tai, jog matau kaip švinta.
ideali kasdienybės pradžia, kai tavo akyse pabunda diena. Kai iššokusi iš savo sapnų mašinos pradariusi langą užuodi tamsą, girdi vėją ir bundančius paukščius.
Palindusi po dušu ir šlapia galva gerdama karčią rytinę kavą džiaugiuosi pirmais saulės spinduliais ir dūsaudama į savo one off the fav tašę grūsdama biologijos pratybas ir kitas dienos švaistymui reikalingas priemones.
Vėpla neradau skėčio, o su ištiesintais plaukais į tokį šlapią orą man eiti nevaliaa. įsispyriau į guminius ir dar kartą nusprendusi paieškoti skėčio, pritrypusi visus namus purvo gavau didelių velniųų.
Dar niekada gyvenime nesu taip no life'inus mokykloj. omfg, niekaip negalėčiau papasaoti, ką ten šiandien veikiau. Neatsimenu. buvau offline bet taip konkrečiai.
Turėjau šiandien dainuoti, bet kadangi per nesusipratimą man šiandien nebuvo pamokos, patraukiau į stotelę, kur trim minutėm pavėlavau į autobusą. teko lauti tėčio. o jis man ir sako: palauk manęs 3min., o aš už 10min būsiu. Taip, mes visi nučiuožę, bet palaaa.. stoviu, laukiu, ir tik parvaro mano rudonas Oooopelis ir cypzamas čiuožia per kelią mandrai sustodamas priešais mane. wooow, i like it. Mano tėtis valdo.
Mes sau ir toliau mandri nuriedam iki pailnio bibliotekos į kurią važiavau tik vienu tikslu: pasiimti Radausko eilėraščių, nes savąjį iliutruojamą ''dvi žvaigždės'' kažkur nukišau. Awesome. Tam poezijos rimkiny tokio eilėraščio netgi nėra. et.. laimei namie radau savąjį. Vėpla.;DD
Mes su tėčiu labai panašūs, tad kai pasiūliau užvažiuoti į IKI ir nusipirkti spurgų, jis dar labiau įsispyrė į greičio pedalą.
Grįžę namo kievienas sau. Tėtis man pašildė sriubos, aš pagrojau sintezatorium ir prisėdau prie pc. Kai pamačiau, jog parvažiuoja mama išjungiau lop top'ą ir apsimečiau jog miegu. Bet ji vistiek privertė mane nulipti žemyn ir atrakinti jai durų. HRR.
Po to rimtai nulūžau. man Migrena. Užpisa. Skauda labai labai galvą buvo, tai ir miegu miegu nuėjau padaryti, bt kai namo įsiveržė Pijus, miegu miegu iškart padarė dingau.
Padariusi n.d. ėjau padėti mamukui.
Noriu miego.
BTW.: Milda! labai labai ačiū, jog praskaidrinai man likusias tris šios dienos valandas. Labai miela. ;*
Jūsų captain Benefit 3; Filth: xoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą