2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Oumaief'inggie.

Laaaabai atsiprašau, jog jau visas penkias dienas neparašiau. Pasiteisinti? Tėtis buvo išsivežęs internetą, nebuvo noro ir nuotaikos and ect.
Ok.. ANTRADIENIS.
Naujienos. Antibijotikai skirti vartoti visą savaitę, tobulas oras ir banalūs eskizai skrendantys į šiukšlių dėžę.
TREČIADIENIS su savo B ''suknistu oru'' atėjo ir toooootaliai sugadinę man nuotaiką nesitraukė iki šiol. Bandymas mane išmušti iš pusiausvyros, žeminimas ir įžeidinėjimai nebuvo taip baisu, kaip galima pagalvoti.
KETVIRTADIENIS totaly Shitday. Dainuoti dėl sinusito nevažinėju, bet į paskaitą būtinai turėjau pagaliau nukeliauti. O viskas prasidėjo taip: Pamačiusi saulutę ir supratusi, jog jei nieko ir nepavyks prisikalbinti, aš viena išvyksiu į miestą. Taip ir buvo. IR ačiū DIEVUI. Nes būčiau praradusi tokius jausmus kaip ''OMfG, ar gerai atrodau???'', ''O ne. Ir vėl jie.. BĖGAM'' ir panašiai. Ahh,, ir dar troleibuse apsitėškiau tašę karamele. Man buvo labai gėda, nes neturėjau servetėliu, o važiuoti buvo dar ilgas keelias.
And behole, PENKTADIENIS praėjo pas draugus svečiuose, o po viso to nammuose, besitvarkant. Doh. Great friday. Oh yeah.
Tikėkimės, jog šeštadienis mane išgelbės.
Xoxo, F.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą