2010 m. kovo 29 d., pirmadienis

Lūpdažių džiunglių belaukiant.

Pirmadineis praėjo laaaaaabai sklandžiai, šiltai, mielai, ir visaip kitaip kaip tik galėjo gerai.; ))
Rytas nebuvo iš pačių maloniausių, bet susiruošus ir vos sugalvojus ką apsirengti (išvada - tragedija), viskas pragiedrėjo. tuo tarpu ir saulė nušvito, bet į stotelę teko eiti dar krapnojant. Suuušlapau kaip viščiukas. A pasitikau stotelėje, nes ji madingai vėlavo. BEsijuokiančios nupėdinom iki CI, Kur A nusipirko diiidelę migdolinę kavą o aš pavydėjau ir skaudančia galva varvinau seilę. Kalbėjom apie laaaabai daug ką, išnaršėm visus ZARA ir MNG rūbus bei high heels'us, juokėmės, kalbėjom, planavom ir ect.
A gera, palydėjo mane iki dainavimo, palaukė manęs sėdėdama ir vartydama mano InStyle ir VOGUE. ji girdėjo kaip aš dainuoju. Fuck. rauna mane. Jas
irgi rauna. Labai labai.
Ooook. Po dainavimo nuvažiavom pas A, kur As iskepiau jai iausiniene suduona, ji man irase GG antrą sezoną, paskolino knygą ir dar davė dekupažui servetėlę. Oi, aš šlykštalas vaikas. Išnaudotoja.
Po to pėstute keliavom iki rankdarbių parduotuvės, kuri nedirbo ir mes buvom priverstos keliauti iki Hobi centro kur labai nemandagios pardavėjos mums davė to, ko prašėm. O prašėm mes gražių juostelių, iš kurių darysim laaaabai gražius dalykėlius.; DDDD
Ok, mus abai rauna, todėl esu priversta užbaigti blogą tiesiog taip.
xoxo, Filthy.
I LOVE YOU, MY GUYS.
(Laaaabai atsiprašau, bet tikrai labai veda iš proto mane jos.;D
Šiandien buvo laaaabai awesome, A, xoxo;*)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą