2010 m. kovo 22 d., pirmadienis

Šlapias Pirmadienis. Tikrąja to žodžio prasme.

Pabudusi supratau, jog situacija nekokia. Visgi teko eiti su guminiais. Nu ir šaunu. Maniškiai raštuoti, spalvoti man labai labai patinka. Pirmadienis. Apsiniaukęs, bet visgi šviesus rytas mane išties nuteikė pozityviai. Nors mamytė mane pažadino ganėtinai vėlai, (taip, aš Visdar nesugebu atsikelti pati), itin greitai susiruošiau ir įsėdau į mašiną.
Pirmadienis. The šlykščiausios pamokos ever. Pratampiau sau (ir kitiems) nerus, siaubingai prastai parašiau fizikos kontrolinį, porą kartų susinervinau, juokiausi, valgiau nuostabaus skonio kątik iškeptą, dar šiltą bandelę, kenčiau galvos skausmą. Pirmadienis. nuskambėjus skambučiui skelbiančiam šeštos pamokos pabaigą, susikrovusi savo šmutkes, skaudančia galva, neapsisprendusi ką veikti nupėdinau iki ''IKI''. Nusipirkau dar šiltą bandelę su šokoladu ir patraukiau į stotelę. Įsėdau į pirmą pasitaikiusį trūlą. Devynioliktas. Bravo. Išlipau ''Europos aikštėj'' ir perėjus požeminę perėją link vCup'o pasukau į dešinę. Eidama baltu tiltu visą kelią buvau pasibaisėjus neries patvinimo leveliu. Omfg. tipo taip patvinusios upės Lietuva nematė dvyliką metų. Niiiiice. Nuo to man dar labiau įsiskaudėjo galva. Iki dainavimo buvo likusios dvi valandos, tad aš patraukiau link savės. prisėdusi ant vieno iš daugelio suoliukų saulėje paskambinau draugei. Bepliurpiant netoliese prisėdo du aweeeeeeeeesome vaikinukai. Vuau. Priėjo ir pasiteiravo, ar neturiu cigaretės ir prisėdo dar arčiau. Susilydžiau. Nusprendusi, jog draugė palauks liepiau jai eiti ruošti namų darbų ir užmezgiau pokalbį su nepažįstamaisiais. Nebuvo itin jauku, tad apsidžiaugiau, kai jiems atėjo metas išeiti. Po kelių minučių ir aš patraukiaus savais keliais. Man belipant laiptais į kabinetą paskambino vadovė ir pranešė, jog šiandien pamokos nebus.suppppaH. Teko sulaukus brolio ir mamos keliauti į OZĄ atsiimti mano laimingosios krikšto mamos laimėto OZO čekio. Už tą patį PPC nupirkom broliui batus, o aš išsirinkau tobulus highHeels'us, kuriuos artimiausiu metu tikrai nusipirksiu. Prisirinkę skanumynų taip nekenčiamoj PRIZMOJ pagaliau sėdom į mašiną ir važiavom namo. Gryžus, žinoma man reikėjo ivesti šunį. su savo super duper draugais guminiais man tai buvo ganėtinai malonu, nes galėjau eiti ten, kur eina šuo, šokinėti su juo per balas ir ect. aaaah, kai atšils, bus dar linksmiau.
Kuo toliau, tuo darosi maloniau gyventi. Atšyla oras, tad galėsiu iš spintos pagaliau išsitraukti savo vansus ir highHeels'us, kožą, paltus, striukytes.. Oooo ir didysis pavasario šoppingas artėja. Bus taaaip gera apsipirkinėti pavasariui Pavasarį, nes jau buvau nusiminus, jog kalbus teks kieme neštis rankoj, kai naujus, kątik įsigytus išimsiu iš dėžės ir apsiausiu prisėdus ant suoliuko pasimaivyti prieš parduotuvės klientus. Mano wishlistas jau siekia epohėją (kad ir ką tai reikštų, bet tikiuosi jog reiškia neišmatuojamą galybę). Bus tobula.
pirmadienis. pats metas pagalvoti apie artėjantį gimtadienį ir vasaros atostogas švedijoje bei Paryžiui.
Žodžiu. Gal aš jau einu pailsėti, nes galvos skausmas iš jos stumia visas mintis.

See Yah soon,

Xoxo, Filthy.

2 komentarai:

  1. urte tau su tarptautiniai zodziai nelabai sekasi :D turetu buti apogejus-tipo auksciausias taskas, kulminacija ;DDD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Milda, tu gi žinai mano skaitinių pamokas. Suprask.; D

    AtsakytiPanaikinti