2010 m. kovo 20 d., šeštadienis

First Entry.

Heeey'ya'hoo, my sweethearts. Užmirškim mano kitus dvidešimt blogų, ir susikoncentruokim ties vieninteliu šiuo. Šeštadienis. Daugelis jūsų šiuo metu tūno mokyklose ir rašo kokius nors Lietuvių kalbos rašinius ar sprendžia matematikos lygtis. Cha, bent vienu galiu pasigirti, jog mūsų mokykla vietoj pamokų rengia kiekvienos klasės švietimo programėlę. Asmeniškai mūsų klasė šiandien ilsisi, o kitą savaitę keliausim į Fransisko Gojos grafinių darbų orginalų parodą. Juk mes dailės klasėj. Mums tai privaloma. Kalbant apie grafiką, neseniai nupiešiau, man, asmeniškai, tikrai visai nieko piešinį. Kai mama atneš mano fotoaparaatą, nufotkinsiu ir patalpinsiu jį čia.
Šeštadienis. Matyt šiandien taip ir neišei ko nors deramai susiplanuoti per mano tingėjimą ir tvarkymosi svarbą. Tik septintą valandą kažkoks renginys, bet manau, jog į jį taipogi nenukeliausiu dės tavo tinginio. Bet man patinka ir čia. Man patinka mano naujas namas, aplinka, kaimynai, šuo, kambarys. Aš turiu ir čia ką veikti. Na gerai, nelabai turiu, bet juk galėčiau susigalvoti. Jei netingėčiau. Ok ok, nebetingėsiu..
..Juk šiandien Frankofonija! Tarptautinė Frankofonijos organizacija (TFO) įkurta 1970 m. bendros kalbos ir bendrų vertybių pagrindu. Šiandien ją sudaro 56 tikros narės bei 14 valstybių stebėtojų. Lietuva priimta į TFO stebėtojos teisėmis 1999 m. rugsėjo 4 d. Šia proga vyks daugybė smagių ir įdomių renginių: prancūzų šanson ir klasikinės muzikos koncertai, susitikimas su garsiu poetu, bus paskelbtas geriausias frankofonų literatūros kūrinys, vyks konkursai moksleiviams ir jaunimui, parodos, prancūzų virėjas paruoš prancūzišką meniu, rodomi filmai... Šie renginiai skirti prancūzų kalbai, prancūzakalbių šalių ir Prancūzijos kultūrai. Prancūzų kalba jungia 200 milijonų ja kalbančių žmonių ir dar 870 milijonų žmonių iš 70-ies Tarptautinei frankofonijos organizacijai priklausančių šalių-narių. Šiandien TFO mini savo keturiasdešimtmetį. Būtinai reikės dalyvauti bent poroje renginių. Aš dievinu Prancūziją, jos kultūra, kalbą.. Esu totaliai išprotėjus dėl jos. Savarankniškai mokausi Prancūzų kalbos, kad mama pamatytų mano progresą ir leistu mokytis privačiai, o kai išmoksiu klabą ir pasigerinsiu pažymius, ir į Prancūzų mokyklą.
Šeštadienis. Laaaaaabai noriu pagaliau susitvarkyti savo kambarį ir jį išdekoruoti, puošti, perstumdyti baldus (apie tai svajoju nuo tada, kai suvokiau, jog to neįmanoma padaryti gyvenant vienam kambary su broliu) .. Bet ar gali būt kad tyngiu? Okok. Ko tais labai keista man nuotaika šiandieną. Matyt dėl frankofonijos. manau tai bus pastūmėjimas eiti baigti pirmo C skyriaus ir rašyti rašomąjį. Pagaliau, nes prie pirmo skyriaus jau sėdžiu kokį mėnesį, nuo tada, kai pagaliau atsisakiau turistinio vadovo tipo mokymosi žodynėlio.
Oui. Manau jau pats metas keliauti į antrą aukštą.
Je vous souhaite bonne chance,
Seu Filthy, Seu Crasseux.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą