2010 m. kovo 28 d., sekmadienis

Aš noriu tavęs vietoj savo rytinio puodelio kavos. :)

Tobulas sekmadienis ryte pabusti, ir suvokti, jog kažkam rūpi. Jog su kažkuo turi bendrų interesų, siekių. Nors.. Tą žmogų pažįsti jau taaaip ilgai, jog net nesitiki, bet tik dabar suvoki, kaip iš tikrūjų jis tau rūpi.
Sekmadinio rytą pradėjau su galvos skausmu. Taip. Ir VĖL. Bet iškart išgėrusi citramono pasijutau žyyymiai geriau. Išgėrusi beveik idealios homemade latte ir pasivaikščiojusi su šuniu supratau, jog kambarys pats nesusitvarkys.. Eskizų lapai, žurnalai, puodeliai nuo išgertos kavos, drabužiai.. Taip. SEKMADIENIS. Visą savaitę kauptos atsargos turės būti idealiai sudeliotos į savo skirtas vietas. Negaliu gyventi šiukšlyne, kad ir koks netyčiukas jis bebūtų. ;)
Na.. nebuvo taip baisu. Po ne itin didelių pastangų mano kambarys ir drabužinė įgavo prekinę išvaizdą. Tik man tikrai labai trūksta naujos, kreminės spalvos sofos, jog derėtų prie mano kambario interjero, ne taip, kaip dabartinė laikinoji žalia sofa su kiniškais heroglifais..
Kaaaip aš noriu pagaliau atgauti savo šviesius plaukus ir saulėje nebešviesti kaip mano kaštoninis Airių seteris.. Please, Help me, somebody. aš neišlauksiu.

Your hopeless, U.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą