2010 m. balandžio 4 d., sekmadienis

Shitday. (i realy like this word)

Neapsisprendžiau. Realy rašyti su viena l ar dviem. Laimėjo tingėjimas. JAU vėlykų rytas, kaip galima pavadinti, o aš guliu ant sofos savo itin tvarkingam kambary ir žiūriu GG. Man visai ne pro šal būtų pabaigti eskizą, nes mintis jau baigia išgaruoti, bet negaliu to padaryti, nes nėra prieeigos prie stalo: kėdė apkrauta rūbais iki paaat viršaus, o ant stalo toks badrakas, kad ir perėjus kojinių užė, žurnalų kalnus ir rūbų monblaną man vistiek nebūtų šansų padirbėti. Kaaaip mana tsibodo visas šitas reikalas. Thank God, jau tuoj į mokyklą, nors.. Nėra nieko gero, nes vis dar tebesu nevykusi brunetė, kuri daro viską, kad tik sugriautų savo dirbtinį intelektą ir taptų blondine. All day klausiau Leighton dainų. tai sukūrė tookia sluty nuotaiką, apie kokią seniai negalvojau. Na taip, tai galiu suprasti tik aš ir tas, kuris panorėjęs bandyti išsiaiškinti vistiek nesugebėtų.
Šiandien padariau, ne nudažiau, bet padariau, idealų kiaušinį, vėliau įkėlsiu foto. Jis tobulas. tokį tik ir te šventinti. Jis idealus. Aš nenoriu jo daužyti, bet jis vienintelis toks kietas. Ai ne. Dar toks vaškis kietas.
Kaip mane užkniso visa tai. VISA tai. TAI, be ko aš negaliu gyventi, tai, su kuo turiu taikstytis ir tai, ko išvis nėra, bet galėtų būti. Man atsibodo.
DOOHMN. OuMaiEfingGod. Man tikrai verkiant reikia šiandien susitvarkyti.

tomboy, F.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą