2010 m. gegužės 27 d., ketvirtadienis

And it's me.. again. Down here.

Omg. It's the most bigest extreme makeover in my life. And from dark-hair girl now i'm blonde. And only 4 hours i were in hair salon.. cc; Ok. Meet me:
Ši mano savaitė buvo labai sunki. Pilna laaabai prastos nuotaikos ir netaktiškų minčių. labai džiaugiuso palaikymu, kurio gavau tikrai labai daug kaip sau. Kaip Urtei, kuri to tikrai nenusipelnė.
Pažymiai, kaip tikrai nesitikėjau, yra tikrai geri. Ir tuo aš esu labai patenkinta. Na, galbūt ne savimi, nes žinau, jog visiškai nesistengiau. Gal labiau dėkoju Dievui, kuris išklausė mano nuobodžias, banalias ir įkirias maldas prieš kiekvieną kontrolinį. O gal mūsų klasiokams, kurie negaili savo šperų duoti nusirašyti man. Och, na ir per daug gerai čia man.
Atsiprašau, bet šiandien jokių fav'ų nebus. Na nebent juodas akių pieštukas ir nerd'ai, be kurių mano nauji plaukai nebūtų tokie fresh&indee
Xoxo, Urtė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą