2010 m. gegužės 9 d., sekmadienis

Summer Breeze.




Hey'yah My Sweety's. Saulė šviečia pro atvrą langą ir kviečia mane keliauti su ja, bet aš nepasiduodu jos kerams ir toliau užsiiminėju fetišu. Kątik mūsų namus paliko gausi kompanija iš Klaipėdos, tad atsirado daugiau erdvės, oro bei nuotaikos.


Priešais mano akis žydroji siena šaukia ''I LOVE PARIS'', ''Tamsta'' muzikos klubas siūlo įvairius renginius, į kuriuos aš tikrai eisiu, bei ryškios spalvos man primena, kaip aš laukiu vasaros. Taip, aš labai labai pasidarbavau ir savo sieną paverčiau daugiau nei tobula. Naa, o dabar atėjo metas jau ilgai planuotai ir išanalizuotai pasikeitimo temai.


'Aš pasikeičiau, ir manau jog į gerąją pusę'. Pasikeitę žmonės to nedemonstruoja. Jie nepastebi to, jog tao geresni. Pastebi tik tai, ką daro blogai, ir kai tas blogis virsta jų įpročiu. Ir tai ne visuomet. Pasikeitęs iš vidaus žmogus niekuomet to neskelbia, nes to neastebi. Na, bendrai būna ir tokių kaip mnao atvėjų, kai kapitaliai transformuojiesi iš to žmogaus, kuriuo buvai prieš metus. 'Taip, tu pasikeitei. Apsikirpai?'.


By The Way, Taip, aš tikrai sukūriau savo fashion and fetish blogą. Inspired by Aist&Gabi. (A&G kaip batų parduotuvė. Sorry.)


xoxo, sunny Urtė.



1 komentaras: