2010 m. gegužės 6 d., ketvirtadienis

Lady in sky blue.


Yep, that's me!

Gooood afternoom my lovely kitties! Šūdinas oras negali sugriauti šūdinos nuotaikos, taip kad lygu. Nors.. Nuotaika nėra jau tokia lėva, tik mintis, jog pati užsibrėžiau tikslą ryt keltis pažymius, man sušika visą malonumą. eik tu šikt, kaip man dūšioj gera.

Nežinau kodėl, gal dėl to kad šį vakarą vėl planuoju dance floor on roof, o gal dėl to jog laukia ilgas tvarkymasis prieš atvykstant pusseserei? O gal dėl to, jog visą vakarą bandysiu spręstis matkės savarankišką ir kontrą bei mokysiuos chemijos kontrui? Nežinau, bet svarbu, jog širdy dar ne ruduo. :)

Vakar buvo žiauriai awesome dalykas. Maždaug apie aštuntą valandą nušvito raudona saulė ir prikėlė mane naujam gyvenimui. Bent jau tądien. Oh Shit. Reikia perskaityti ''baltaragio malūną'' rytojui, o man dar liko šimtas su viršum. Shit happens.

Ok, savo noru bėgu nuo kompiuterio. Aš labai nesveika.

xoxo, Urtė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą