2010 m. rugpjūčio 10 d., antradienis

For A While.

Šiandiena buvo visiškai paprasta, bet tikrai ne prasta. Visą dieną dariau nesąmones, penktą valandą važiavau pas mamą į darbą kur prisiėdžiau daaaaaug šokoladinių saldainių. Po to su ja ir jos bendradarbiais keliavom į Čiliaką pavakarieniaut. Jie visą laiką kalbėjo vien rusiškai. Ačiū Dievui, tai nesugadino man apetito. Valgiau 'Havajų' picą ir gėriau sprite'ą. (aš Dievinu sprite'ą, pradėjau skaičiuoti kiek buteliukų išgėriau. Nesveika.) tuomet, finally, prasidėjo mažiukas shopping'as. Nusipirkau dvejas ZARA kelnes, vienas žydras o kitas rausvas, savo išsvajotuosius tobuluosius NIKE'us, kuriais bene labiausiai džiaugiuosi, nes jų noriu jau ilgą laiką, bei šiaip labai idealius ir vienintelius tikusius ant mano kojų laivelius (prie mano naujųjų kelnių aukštu liemeniu. Batukai foto ne itin gerai gavosi, bet gal kaip nors.) Kadangi dabar esu juodaplaukė ir savo gyvenimą norėčiau šiek tiek pakeisti/paįvairinti (Kaip per ''Coco avant Chanel'' sakė, jog moteris nusikirpusi plaukus reiškia, kad ji nori pakeisti savo gyvenimą''), šie pirkiniai puikiai tinka pirmai pradžiai. Va tokia mano šiandiena. Esu kupina naujų įspūdžių ir planų, nes šį penktadienį keturias su puse valandas keliausiu į Klaipėdą (ruošiuosi numirti, nes mano MP3 sugedo), tad jau reikia planuoti visą mūsų šėliojimo dienotvarkę. Oh.. Labai daug ką turiu pasakyti.. Bet geriau patylėsiu.
____________
Urtė.

4 komentarai:

  1. oo, ir aš turiu tokius laivelius ! (happy)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jie labai labai tobuli, ar ne? JIE IDEALŪS. aš juos Dievinu. Tik gaila, jog pasutinė išmera buvo likus ir jie man šiek tiek spaudžia vieną koją. Bet aš žinau, jie laukė manęs. Aš Dievinu žydrą spalvą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. man irgi spaudė. bet paskui prasitampė. taip, jie idealūs. rinkausi tarp mėlynų ir rožinių (čia ir taip aišku) bet mėlyni kažkaip pasirodė way mielesni. aš juos pirkau vasaros pradžioj (tiksliau pavasario gale) tai manieji jau nebegražiausiai atrodo (apiplyšo, išsitampė ir panašiai), bet džiaugiuosi kol galiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai žinoma.; ) Man tai rožiniai nepatiko. Net nesimatavau.. Bet tie maniškia ibatukai - paskutinė išmera. I'm so happy, kad jie man tiko. (sun)

    AtsakytiPanaikinti