2010 m. rugpjūčio 2 d., pirmadienis

Nepasitikiu savim. Nepasitikiu nei savo išvaizda nei savo jėgom. Bet kai ateina laikas, kai bent jau kažkas priklauso nuo manęs, pradedu galvoti taip, lyg geresnių už mane nebūtų. Pasitikėjimą savimi skatinu menkindama kitus. Dar bent jau gerai, kad mintyse. Apgailėtina. Bet kitaip tiesiog neišeina.
Draugai - mano ramstis. Tiksliau.. Tik tam tikri draugai. Būdama su jais, aš jaučiuosi taip, lyg man, mano kalbai, mano judesiams, nieko netrūktų. Jie mane papildo. Savo buvimu. Savo esybe. Čia atsikrausčius mano pasitikėjimo savimi level'is krito po biškį, bet stabiliai. Paskutinėmis liepos savaitėmis supratau, jog nebeleidžiu tiek daug laiko su skirtingomis kompanijomis. Nebegaunu tos įvairovės, tų skirtingų nuomonių. Esu prisirišusi tik prie kelių žmonių. Džy, net ne prie žmonių. Ne prie kompanijų. O prie asmenų. Asmenybių. Suvokiu, kaip jiems kartais sunku su manim. Su mano kartais prie jų įsitikinimų 'nederančiomis' nesąmonėmis.. Bet labai džiaugiuosi, jog turiu draugę, kuri visuomet bus šalia, kai man to reikės. Tikiuosi, jog ji apie mane gali pasakyti tą patį. Ir turiu draugų, (ir ne tik, o šiek tiek, ir net ne šiek tiek daugiau nei draugą) kurie yra ganėtinai toli nuo manęs, bet kas naktį man sugeba pakelti nuotaiką taip, lyg būtų buvę šalia. Kartis svarstau, ar neturiu daugiau, nei esu verta..
Vakar buvau garantuota, jog nueisiu miegoti laiku, 24h - 02h tarpe. Bet.. Būtų juokinga jei nebūtų graudu. Tai neįmanoma. Kalbėti telefonu - mano hobis ir gyvenimo pašaukimas. Jei vienas iš mano turimų nebūtų pagedusiu mikrofonu, aš kalbėčiau ne tik naktim, bet ir dienų dienom. Aš dievinu kalbėti. Mėgstu nusišnekėti. Ką dabar ir darau. Faktas - vakar buvo žymiai geresnė atmosfera rašyti. Oh. Lyg ir oficialiąją dalį pirmoje pastraipoje baigiau. Lyg ir galiu rašyti tai, ką noru pasakyti. Bet.. Atsiprašau. Aš pabudau vos prieš valandą. Daugiau iš manęs tikėtis neįmanoma. (By the way, my mom let me to do tattoo! But I still wondering..)
Myliu savo gyvenimą.
Abejoju, ar sugebėčiau tai daryti būdama kuo nors kitu.

_________________
xoxo, Urth.

''Now I know. You are a part of my life..''

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą