2010 m. rugpjūčio 4 d., trečiadienis

& Stuff.

Temperatūra svyruoja nuo 37.4C iki 39.0C. Visą dieną esu pasmerkta gulėti lovoje su daaaaug puodelių arbatos ir fervex'o. Prie kompiuterio prisėdau tik dvidešimčiai minučių, nes jis toli gražu nepadeda numušti temperatūros.
Vakar buvau susitikusi su du mėnesius nematyta drauge. Prieš išeinant iš namų susitikti su ja man pradėjo skaudėti galvą. Žinoma, priežastį supratau pati. Visą rytą nieko nevalgiau o į maistą pažiūrėti, kuo toliau, tuo darosi sunkiau. Na, ir pati kalta. Prasibasčiusios po miestą nusprendėm nueiti iki 'Europos'. Ten prisiverčiau nueiti į čiliaką ir įsimesti ką nors į skrandį. Buvau tikra, jog man pasidarys žymiai geriau. Bet kuo toliau, tuo man darėsi blogiau. Po truputį pradėjo lūžinėti balsas, galvos skausmas darėsi vis labiau nepakeliamas, ėmė svaigti galva.. Šiaip ne taip iškenčiau iki autobuso su viltimi, jog man tuoj praeis. Parodžiusi (pagaliau papildytą) elektroninį bilietą vairuotojui ir ieškodama vietos, kur galima būtų prisėsti pradėjau mintyse keiktis. Visi sėdi po vieną. Na gerai. Aš viena, man dviejų vietų ir nereikia. Bet jie ne šiaip sau sėdi po vieną o visi VISI palikę tuščias vietas prie langų susigrūdę ties viduriu. pamačiusi labai nepatenkintu veidu sėdinčią moteriškę nusprendžiau jai dar labiau sugadinti nuotaiką ir savo naglumu atkeršyti už tai, kodėl ji nesėdi prie lango. Labai įžūliai prasibroviau iki laisvos vietos. Nebuvo kuo kvėpuoti. pradarytas tik liukas, o langai, pro kuriuos nieko neįmanoma įmatyti dėl jų nešvaros - net nepraverti. Supratau, jog liko dar gan ilgas kelias, bet kentėjau. Likus trim stotelėms iki namų pasidarė dar blogiau. Ėmė dar labiau svaigti galva.. Buvau tikra, jog turiu temperatūros. Išlipusi iš vis dar sausakimšo, pilno senų žmonių, autobuso vos parpėdinau namo. iškart susiradau termometrą.. taip. 38.9C. Tooobula..
Taip ir gyvenu. Liūdžiu, nuobodžiauju, džiaugiuosi, myliu, valgau, guliu, geriu, sveikstu. Po biškį.
Atsiprašau, jog neparašiau nieko prasmingo, bet tikrai neturiu tam sveikatos.
Atsiprašau, pasamprotausiu vėliau.
_________________
xoxo, Urth.

''Now I know. You are a part of my life..''

2 komentarai: