2010 m. rugpjūčio 12 d., ketvirtadienis

Koldūnai su Deividu ir Mindaugu. Just in case..


Šiandieną man skaidrino kaimynai (na gerai, tik vienas iš jų gyvena mano gatvėj, bet kitas širdy vistiek bus vadinamas kaimynu, nors net ne mano soduose gyvena). Nepaisant to, jog jie užėjo pas mus su broliu tik nekaltai pažiūrėti filmo, jie sugebėjo apversti mano namus bet.. padėti pagaminti labai idealiai skanius koldūnus su mėsa. c:
kol mes tarpdurį bandėme (pagaliau) atsisveikinti ir (aš) priešinausi siūlymui į kiemą, man šovė geniali mintis. Nebeklausyti jų maldavimų o tiesiog pakviesti į svečius dar kartą! Jie sutiko su siūlymu man padėti gyventi (pasigaminti valgyti) ir mes pradėjome rinktis ką. Deividas (juodais plaukais bei rožine prijuoste) pasiūlė šaldymo kameroje rastus koldūnus ne šiaip išsikepti, o dar ir pakepti aliejuje. Kadangi, mes su Minde mėgstam nesąmoningas naujoves, iškart sutikom. Bet ne virti, o iš karto kepti aliejuj.. Berniukams besifotografuojant du centimetrai aliejaus keptuvėje pradėjo sproginėti, ir mums teko ją nukelti nuo kaitlentės, kad dar labiau neaptaškytų namų. Video matote mūsų idėjos pasekmes. Įraše užfiksuotos tik beveik trys minutės. Tai tik labai labai maža dalis iš mūsų pus antros valandos kvailiojimų bandant prasimaitinti.
Pasimokius iš klaidos nevirti aliejaus per didelėj ugny uždengtu dangčiu, mes nusprendėm juos išvirti vandeny, o tik tuomet pakepinti. Išvirus ir pasigrožėjus pora fejerverkų iš 'aliejaus klano' mes gavome idealiai idealius virtus koldūnus su mėsa apkeptus aliejuje. Ačiū, Deivi, už idėją, bei jums abiems už triūsą ir skanias apelsinų sultis su trim šiaudeliais.;)
(ach taip. dar pamiršau paminėti, kaip šiandieną sėdėdami pas Deivį ragavom jo suplaktą tobulą.. nu ten nesveikai tobulas, kokteilį. Kokosų sultys; stebuklingas 'Batida de COCO' gėralas; MONIN mėlynas sirupas. Na ir žinoma, negalima pamiršti ledukų. Neperdedu. Tikrai buvo labai labai tobulas skonis. Dar nepamirškim to, kad aš dievinu kokosus..
____________
Urtė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą