2010 m. gruodžio 2 d., ketvirtadienis

Gruodis.02.

aaa. Turiu advento kalendorių! Ką tik suvalgiau antru numeriu pažymėtų durelių turinį. Šiaip.. Persivalgiau. Ne ne. Ne nuo šokoladuko. Bet geriau nebeplėtosiu šios temos..
Šiandien buvau OZE. Parduotuvės perkrautos Kalėdinėm prekėm, dekoracijom, papuošimais, sveikinimais, REKLAMOM (jog štai čia žaidimas 'Guess who' kainuoja perpus pigiau..(kodėl ėmiau šį pavyzdį - tikrai neįsivaizduoju)) Kodėl aš taip nemoku elgtis su pinigais? Privedžiau save prie to, jog pati save turiu bausti dėl to, jog neapgalvotai leidžiu pinigus. Aš taip taupiau ant Kalėdinių dovanų draugams.. Na žinoma, dar vis taupau. Bet pagalvojus, kad šiuos pinigus galėčiau išleisti savo norams patenkinti, mane varo į neviltį. (Prapultį?) Tiek daug must have'ų mano wishlist'e. Visu pirma telefonas (jau išsirinkau modelį net). Kodėl šiandieną tiek daug minčių skliausteliuose? Man jau atsibodo. Antra diena, kai negaliu susikaupti.
URTE, WAKE UP.
Pagalvok kaip nuostabiai skamba po batais girgždančio sniego garsas. Kaip gera klausytis kalėdinių dainų bekepant imbierinius sausainius. Kaip nuostabu klausyti kitų besigrožint rytiniu Vilnium keliaujant į mokyklą.
Nebesvaigstu. Prie šio post'o sėdžiu jau porą valandų, bet nieko nesugebu parašyti.
WAKE UP, I sed.
Džy..
Pathetic.
Day 2 goes on.
Einu dar pasistengti nuveikti ką nors turiningo. Pavyzdžiui.. Paruošti namų darbus?
___
Urth.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą