2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

Gruodis.07.

Užbėgsiu įvykiams už akių. Nors ne. (Šie du sakiniai porą kartų buvo pašalinti, bet galiausiai Ctrl Z pagalba pasiliko šiame įraše.) Nuostabiai (9/7) parašytas istorijos kontrolinis, geriausia draugė ir stebuklingas žodis: par-duo-tu-vės. Plepėjimas, juokas bei jausmas, kurio ilgai trūko - buvimas su žmogumi, kuris mane supranta ir išklauso. Dieve, kaip man patinka parduotuvėse apkalbinėti kiekvieno patikusio rūbo detalę, nepatikusio trūkumus bei kitus, kurių net negalima naudoti pagal paskirtį. Rytojus will be shopping day. Actualy.. I hope so.
Kalėdos? Na taip. Jos jau greitai. Taupyklė su santaupomis ant Kalėdinių dovanėlių taipogi pilnėja. Mokykloje per pertraukas leidžiama Kalėdinė muzika bei žaidžiamas sniego karas.. Nu ne. Ne to man reikia. Man reikia Kalėdų eglutės ir daug girliandų.
Aš.Noriu.Pajusti.Kalėdinę.Nuotaiką. Atvirai? Man jau atsibodo lauk-ti. Kažin kas lyg ir bunda manyje susijusio su nuostabiausia metų švente. Galvoje skambanti 'Jingle Bells' irgi nuteikia smagiai. Ach..
http://Urth.tumblr.com/ jau puikuojasi pora mano būsimų pirkinių. Dauguma wishlist'o must have pirkinių greitu metu bus mano spintoje.
Linksma?
Yap, cause it's day 7th.
It's only eight days left.
___
Urth.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą