2010 m. gruodžio 9 d., ketvirtadienis

Gruodis.09.

Pavargau šiandien. Gavau dešimt iš chemijos. Bet labai pavargau. Visą dieną merdėjau iš nuobodulio ir nuovargio. Iš ryto, vos tik peržengus lauko durų slenkstį, mane pasitiko lietaus lašai iš šlapdriba. Skėtis rankoj, įtemptas žvilgsnis į slidų taką ir tikėjimasis, kad per trumpą kelią nuo namų iki stotelės nė karto neišsitėkšiu ant žemės.
Pamokos taipogi slinko lėtai bei niūriai, nors buvo gan daug juoko. Lempų šviesą pirmą valandą dienos mane trikdė. Tas jų dūzgimas kai žinai, kad paprastom dienom tokiu metu šviečia saulė.
Nebeturiu ką pasakyti. Mano mintys išseko, man trūksta miego, organizmas reikalauja poilsio ir maisto. Sveiko bei karšto maisto. Matyt šiandieną (na jau 19:56h, tad šįvakar) aš bandysiu atgauti jėgas galingu dušu bei normaliu maistu. Nors.. Nemanau, kad antrasis plano punktas pavyks, bet pabandyti verta.
Nusišneku.
Einu po dušu.
-Urth

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą