2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

Gruodis.11.

Šiandien visi važiavo į tą eglutės įžiebimą. Kam važiuot, jei visą šurmulį net namuose gailu girdėti? Prisigėrusios minios, prasta muzika, su kitais metais palyginus labai maža eglė, prasti efektai. Ar verta? Ne. Todėl visą dieną sėdžiu namie. Vakar prasiblaškius niekur net nesinori eiti. Galvos skausmas iš ryto, betvarkė kambaryje, sumaištis lovoje. Žinai ką? Pabudus pirmą valandą dienos iki šiol nepajudinau nė vieno ne vietoje gulinčio daikto. Vis planuoju įsijungti bent vieną iš 2GB Kalėdinių dainų, kurių prisiuntė mama ir pradėti kuoptis. Bet.. Vienu momentu net išjungiau kompiuterį ir užsnūdau pus antros valandos. Kažkokia aš šiandien pasimetusi. Keistas jausmas. Per vėlyvąjį pietų miegą vis pabusdavau ir bandydavau susiorientuoti kur ir kodėl esu. Nesąmonė.
Man vis dar skauda galvą. Žymiai mažiau, bet vis tik skauda. Omg. Tik dabar pastebėjau, kad jau dešimt valandų. Ką tik atrodo buvo septynios.. Gal dar šiandien apsitvarkysiu ką nors?.. Noriu rytoj pateikti mano paskutinių pirkinių sąrašą.;}
(tekstųra - mano marškiniai)
-Urth.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą