2010 m. gruodžio 3 d., penktadienis

Gruodis.03.

Nepaisant to, jog skaičius trys yra mano mėgstamiausias, ši diena nebuvo jau tokia tobula. Veikiau ji.. Paprasta. Taip. Greičiausiai.. Jokia. Pamokos, kelionė namo, saldainiai, facebook'as, tigrai, svajonės, kakava, kaimynas ir homemade čipsai, 'Vienas Namuose'.. And it goes and goes goes on. Ryt bus vėl tas pats, tik pliusas tas, kad galėsiu išsimiegoti. Poryt vėl.. Užporyt vėl.. Ir taip visas savaites iki permainų. Kokių? Dar pati nežinau. Esu viena iš tų, kurie neapkenčia rutinos. Iš tų, kurie vis dažniau ir dažniau nori naujovių, pokyčių. Tiek išvaizdoje tiek gyvenime. Santykiuose. Noriu ko nors FRESHh! Ko nors visiškai naujo, šiek tiek šokiruojančio, pastebimo bet taipogi subtiliai traukiančio bei, žinoma, gražaus. Dream on, U.
Šiandien per pertraukas mokykloje leido Kalėdines dainas. Tai matyt buvo tos laimingosios dvidešimt minučių, kai aš JAUČIAU Kalėdų dvasią. Let it snow.. Merry christmas everyone.. Kalėdos.. Sėdėjom pilkojoj ir visiškai atsipūtę klausėmės iki gyvo kaulo įsirėžusių lyrics'ų bei melodijų, kurias niūniuoja visas pasaulis. Kad ir kaip bebūtų keista, bet per matematiką visą galvą sujaukusios funkcijos tiesiogine to žodžio prasme išplėšė iš manęs Kalėdinę dvasią, ir jos kraujyje liko lygiai apvalus 0.
Kas su manim darosi? net 'Vienas namuose' man nesugebėjo atgal įskiepyti bepriežastinių dovanų meto nuotaikų. Aš žlungu. Po biškį nykstu. Net žibantis sniegas iš vėlyvo ryto manęs nebejaudina. Dingo visos mielos mintys. Aš tapau kažkas panašaus į kvėpuojantį, valgantį ir miegantį robotą. Nebeturiu emocijų. Manyje vyrauja tik bekraštis jaudulys bei abejingumas. Bėga dienos, o mano nuotaikos kuo toliau, tuo labiau neutralizuojasi. Kada aš pagaliau pajusiu tą tobulą, mielą, nesavanaudišką, iš dalies vaikišką, jausmą?
Man atsibodo laukti.
P.S. Įsimylėjau tigrus.
___
Urth.

3 komentarai:

  1. Grazu... Ir visai neliudna, normalios busenos. Bet man atrodo jaudulys irgi emocija:)....Ir visai miela, stipri.

    AtsakytiPanaikinti
  2. žiemą pajusi tada, kai nusitempsiu tave nučiuožti nuo kokio diiiiiidelio didelio kalno, tada pastatysim kokį snigo senį, nueisim išgerti kakavos su imbieriniais ar šokoladiniais sausainiais ir apsikeisim kokiom nevykėliškom bet mielom dovanom : ) Tada bus Kalėdos.

    AtsakytiPanaikinti
  3. 1 Anonimiškas: na taip, bet žinoma žiūrint kokia to jaudulio priežastis.:}
    2 Anonimiškas: ;D Atvažiuosi pas mane, prisirengsim kuo šilčiau ir keliausim ant prie mano namų stūksančio Jokūbo kalno. Prisidarysim termosų su kakava ir pilną krepšį homemade imbierinių sausainiukų. : )*

    AtsakytiPanaikinti