2010 m. gruodžio 5 d., sekmadienis

Gruodis.05.

Mane pradėjo žudyti mano pačios mintys, idėjos, fantazija. Džy, kaip sunku išlikti ištikimai kokiam nors dalykui.. Kad ir blog'o idėja 'iki Kalėdų aprašyti kiekvieną dieną'. Šiandien vos jos nesužlugdžiau. Norėjau į blog'ą pradėti kelti įvairius paveikslėlius, naujas idėjas, kurios mane įkvepia. Bet.. Tai pradėsiu daryti tik po dvidešimt ketvirto dienos. Pažadu.;} Iki tol grožėkitės mano tumblr.
Šiandiena.. Keista. Keistai nuobodi bet kartu ir su jausmu, kuris reikštų tai, jog kažko nespėsiu padaryti. Daug entuziazmo, minčių, idėjų.. Kaip dažnai vartoju šį žodį. Idėja. Labai norėčiau jį pakeisti kažkuom panašiu į 'nauja įgyvendinta įdėja' ar smth. Mane žu-do mano užsibrėžtų tikslų ir įgyvendintų idėjų skaičių skirtumas. Ar kada nors aš susikoncentruosiu ties kokiu nors vienu darbu? I need to. O taip būtų gra rankose laikyti tai, ką esu padariusi pati.. Pagalvojus, kiek dar grožių galėčiau sukurti jei.. žinoma, netingėčiau. Ach..
Pamiršau Kalėdas? Ne. Kasdien pribaigiu po vieną advento kalendoriaus langelį bei mąstau apie Kalėdines dovanas. Gal greitu laiku sugrįš mano svaičiojimai apie kavą pilies gatvėj sningant milžiniškom snaigėm..
___
Urth.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą